Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavelen
dc.contributor.authorSkalická, Veronikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:52:52Z
dc.date.available2010-09-29T14:52:52Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80246
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je reklama v nekalé soutěži. Mým cílem je seznámit čtenáře s problematikou klamavé a srovnávací reklamy, zhodnotit právní prostředky ochrany proti reklamě, jež je nekalou soutěží a vystihnout postoj veřejnosti k reklamě. Informace jsou čerpány z právních předpisů a odborných publikací, které se dané problematice věnují. Praktická část využívá výsledků dotazníkového šetření. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje právní úpravu reklamy, je zde vymezen její historický vývoj, veškeré pojmy, které s reklamou souvisejí a opomenuta není ani její regulace. Následující kapitola je zaměřena na nekalou soutěž, ve které se zaobírám vymezením hospodářské soutěže a nekalé soutěže se zaměřením na její skutkové podstaty, závěr kapitoly je věnován právním prostředkům ochrany proti nekalému soutěžnímu jednání. Poslední, třetí kapitola analyzuje problematiku klamavé a srovnávací reklamy. Praktická část zobrazuje vztah veřejnosti k reklamě. Tato práce poskytne čtenáři ucelený přehled regulačních mechanismů v oblasti reklamy a právní úpravy nekalé soutěže. Praktická část dále poodhalí názor veřejnosti jak na reklamu obecně, tak i na její nekalé případy, kterými jsou klamavá a srovnávací reklama.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelory work is the advertising in the unfair competition. My objective was to post the reader in the problems of the feigned and comparative advertising, to rate the legal remedies by protection from this advertising, which is the unfair competition and describe the relation of public to this advertising. Information issues of the legal regulations and professional publications, which describe these problems. The practical part uses the results of questionnaires examines. This work is divided into three chapters. The first one describes the legal amendment of advertising, its historical development, all concepts, which are connected with advertising and it is not forgotten its regulation. The second chapter is intent on the unfair competition, with a view to definiting of economic competition and unfair competition by describing of their factual substance, the end of this chapter is devoted to the legal remedies against the unfair acting in competition. The last third chapter analyses the problems of unfair and comparative advertising. The practical part presents the relation of public to the advertising. This work provides to its reader the general knowledge of regulation mechanism in the sphere of advertising and legal modifications of unfair competition. The practical part discloses then the public opinion as to the advertising generally as to the unfair cases, which are the unfair and comparative advertising.en
dc.format.extent372629 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectNekalá soutěžcs
dc.subjectKlamavá reklamacs
dc.subjectSrovnávací reklamacs
dc.subjectHospodářská soutěžcs
dc.subjectSoutěžitelcs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectProspěchcs
dc.subjectÚjmacs
dc.subjectJednání.cs
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectUnfair competitionen
dc.subjectUnfair advertisingen
dc.subjectComparative advertisingen
dc.subjectEconomical competitionen
dc.subjectCompetitoren
dc.subjectConsumeren
dc.subjectProfiten
dc.subjectPrejudiceen
dc.subjectAction.en
dc.titleReklama v nekalé soutěžics
dc.title.alternativeAdvertising in Unfair Competitionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVybíral, Pavelen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právaen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKA233_EKF_B6208_6208R011_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam