Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorJeřábková, Dagmaren
dc.date.accessioned2010-09-29T14:53:12Z
dc.date.available2010-09-29T14:53:12Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80252
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem práce je analýza chování zákazníků na trhu ubytovacích služeb z pohledu nákupního chování spotřebitelů. Cílem je zjistit, proč zákazníci využívají ubytovacích služeb, kde o nich hledají informace, na základě kterých kritérií se rozhodují, za jakých podmínek dochází k nákupu služby a kterými faktory je ovlivňováno jejich ponákupní chování. Práce vychází z teoretických východisek trhu ubytovacích služeb a nákupního rozhodovacího procesu spotřebitele. Analýza výsledků je sestavena na základě primárních dat získaných dotazníkovým šetřením na zákaznících ubytovacích zařízení na Novojičínsku. Závěr práce obsahuje shrnutí zjištěných výsledků.cs
dc.description.abstractThe main issue of this work is customer behaviour analyse oriented on market accommodation service. To find out why customers use accommodation service, where they search information, which criteria are the most important to make a decision, on which condition they usually buy a final product and which factors influence their aftermarket behaviour is the main goal of this work. This work stems in theoretical bases of the market accommodation service and decision buying process of a consumer. Analysed results are set together from primary data acquired by questionnaire research on customers using accommodation in Nový Jičín. Conclusion contains summary of the results that were analysed.en
dc.format.extent282428 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh ubytovacích služebcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectmarket accommodationen
dc.subjecttourismen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectpurchaseen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu ubytovacích služebcs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Accommodation Service Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJER049_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam