Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovář, Jiříen
dc.contributor.authorSuchánková, Pavlaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:53:36Z
dc.date.available2010-09-29T14:53:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80260
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Pivní turistika je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, jsem charakterizovala základní pojmy, které se týkají pivní turistiky. Patří sem pojmy jako je pivo, pivo a společnost a cestovní ruch. Dále jsem se zabývala popisem pivních slavností a pivních muzeí ve světě. V druhé, praktické části, jsem se zabývala zejména Českou republikou, na české pivní slavnosti, pivní muzea, ale také na pivní turistické stezky nebo cyklostezky, které jsou v současné době velmi populární. Metodami práce byl sběr informací, dotazování a srovnávání. Cílem bakalářské práce byla analýza a srovnání oblíbenosti piva českého, ale také zahraničního. Výsledky zjištěných informací, které se týkaly roční návštěvnosti v letech 2005 – 2009, českých pivovarů, jsem shrnula v tabulce a v grafickém vyhotovení pro lepší představu situace. V závěru jsem navrhla doporučení pro vylepšení a zkvalitnění pivního cestovního ruchu. Tato doporučení se týkaly především lepší marketingové strategie pro pivovary a investicí do dopravní a informační infrastruktury, která je pro cestovní ruch velice důležitá, protože cestovní ruch je perspektivní oblast, ve které spousta lidí vidí budoucnost.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s work called The Beer Tourism is divided into two parts. First theoretical part is characterised by basic terms about beer tourism. Between these terms belongs subjects such as beer, beer and society and beer tourism. Next I was interested in describing of beer festivals and beer museums in the world. In the second practical part, I wrote especially about Czech Republic, Czech beer festivals and museums and also about beerpaths and cyklopaths, which are very popular these days. Between methods of the work belong collecting of informations, asking and comparing. In the end of my work, I was analyzing and matching popularity of Czech and outlandish beers. The results were about of how many people have visited breweries in Czech Republic in 2005-2009 and the results are summarized in a table and a graph, just for imagination. In the end, I advised some improvements to make beer tourism more prosperous. These recommendations were especially about better marketing strategy for breweries and about investments in a traffic and informative infrastructure, which is very important for tourism, because the tourism is very perspective area, in which many people see they´re future.en
dc.format.extent258911 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpivní slavnostics
dc.subjectpivocs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectpivní turistické stezkycs
dc.subjectpivní muzeumcs
dc.subjectbeer museumen
dc.subjectbeer festivalsen
dc.subjectbeerpathsen
dc.subjecttourismen
dc.subjectbeeren
dc.titlePivní turistikacs
dc.title.alternativeBeer Tourismen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLesáková, Anetaen
dc.date.accepted2010-06-17en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUC167_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam