Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorHalfar, Daviden
dc.date.accessioned2010-09-29T14:54:02Z
dc.date.available2010-09-29T14:54:02Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80268
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se týká analýzy konkurenční pozice České pošty v oblasti balíkových služeb u přepravy balíků mezi jednotlivcem a podnikem a mezi jednotlivci. Bakalářská práce také zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků s balíkovými službami České pošty. Je řešena kombinací převážně primárního výzkumu a částečně výzkumu sekundárního. Bakalářská práce bude přínosná nejen pro Českou poštu, ale také pro jiné společnosti, které působí na balíkovém trhu.cs
dc.description.abstractThis Bachelor work is concerned in analysis of competitor's position of the Czech post, especially the area of parcel service between individuals and the company and between individuals themselves. The Bachelor work also includes the analysis of customer's content with the parcel service which the Czech post offers. It is predominantly solved by combination of primary survey and partly of secondary survey. The Bachelor work will be not only beneficial for the Czech post but also for other companies which operate on parcels market.en
dc.format.extent1278471 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectmakretingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice na trhu balíkových služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitive Position on the Parcel Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romanen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAL284_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam