Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorRapčanová, Markétaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:54:30Z
dc.date.available2010-09-29T14:54:30Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80277
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV mé bakalářské práci jsem se zabývala analýzou tržní pozice pobočky CK Fischer, působící na území města Havířova. Abych co nejpřesněji zhodnotila tržní pozici dané pobočky, využila jsem k výzkumu 3 metody zkoumání – dotazování obyvatel Havířova, analýzu konkurenčních nabídek (katalogů a ceníků) a mystery shopping. Dotazování proběhlo dvojí formou – osobně a elektronicky. Hlavní přínos dotazování vidím v získání přehledu o mínění respondentů o Cestovní kanceláři Fischer i o havířovské pobočce. Všeobecné mínění respondentů o CK Fischer není příliš pozitivní, velké procento respondentů ji považuje za ne příliš důvěryhodnou. Její zákazníci jsou s ní však spokojeni. Otázka preference poskytovatelů zájezdů ukázala, že lidé dávají přednost tradici CK Čedok. CK Fischer se v tomto hodnocení umísťovala na druhém místě, což je pro společnost příznivé. Z hodnocení havířovské pobočky vyplynulo, že obyvatelé města jsou s její lokalizací špatně seznámeni a velmi často o její lokalizaci nevědí. Dalším problémem je to, že většina z těch, kteří o její existenci vědí, ji nikdy nenavštívilo. Avšak nutno podotknout, že klienti pobočky jsou s jejími službami spokojeni. Dotazováním vyplynulo, že havířovská pobočka je v poskytování svých služeb konkurenceschopná. Neinformovanost občanů města však její konkurenční postavení velmi snižuje. Další částí výzkumu byla analýza katalogů a ceníků konkurenčních cestovních kanceláří. Materiály CK Fischer se ukázaly jako uživatelsky nejpříjemnější a nejkomplexnější. V poslední části výzkumu jsem se zabývala mystery shoppingem. Během svého výzkumu jsem navštívila 10 poboček cestovních kanceláří a agentur na území města Havířova. I zde se havířovská pobočka umístila na předních místech. Zvítězila svou polohou, estetickou úpravou interiéru, vizualizací prodejních ploch a především profesionalitou poskytovaných služeb. Výsledkem výzkumu je skutečnost, že havířovská pobočka CK Fischer patří mezi největší a nejdůležitější společnosti na trhu cestovního ruchu v Havířově. Její postavení je však narušeno malým počtem obyvatel, kteří o prodejně vědí a navštěvují ji. Východiskem pro pobočku je zviditelnění se u obyvatel města.cs
dc.description.abstractIn my barchelor thesis I dealt with analysis of the competitive position of branch Travel agency Fischer, acting on the territory of city Havířov. To accurately assess the market position of the brach, I used 3 methods of research examining – interviewing people who lives in the city, analysis of the competitive offers (catalogs and price lists) and mystery shopping. Interviewing had two forms – personally and electronically. The main bendit of interviewing I see in obtaining of surfy about respondent´s opinion and about havířov´s branch. General respondent´s opinion about CK Fischer is not too positive, large percentace of respondents think that it isn´t very credible. However it´s clients are satisfied with it. The question of preferences providers showed that the people prefer tradition of CK Čedok. CK Fischer in this classification located the second place that is very positive for company. Of evaluation of havířov´ s branch ensue on that residents of the city are poorly informed about it´s localization and very often they don´t know nothing about it. Another problem is that most of that who know about its localization never visit it. Noted that clients of the branch are satisfied with its services. Questioning revealed that havířov´s branch is competitive in services. The ignorance of citizens reduced its position. Another part of research was to analyze the catalogs and price list of competitive travel agencies. Materials of CK Fischer proved most enjoyable and comprehensive for users. In the last part of the research I have dealt with mystery shopping. During my research I visited 10 branches of travel agencies in the Havířov city. Again the havířov´s branch ranked high on. Won its location, aesthetic interior finish, retail space visualization and especially the professionalism of services provided. Research result is the fact that the havířov´s branch CK Fischer is among largest and the most important company in the tourism market in Havířov. Its position is disrupted by the small number of inhabitans who knows about it and who visits it. The starting point for branch is visible at the city´s population.en
dc.format.extent901591 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectcestovní agenturacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectCestovní kancelář Fischercs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalysis of competitionen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjecttourismen
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjectTravel agency Fischeren
dc.titleAnalýza konkurenční pozice cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitive Position of Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAP030_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam