Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorValová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:55:50Z
dc.date.available2010-09-29T14:55:50Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80303
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je návrh komunikační strategie na trhu speciálních oděvů. Práce charakterizuje postavení vojenských oděvů a jeho vývoj. Teoretická část se zabývá základními marketingovými a komunikačními východisky, které se opírají o přední světové autory. Praktická část analyzuje získaná data pomocí sekundárního a primárního šetření. Závěrem bakalářská práce navrhuje vhodná doporučení k celkovému zlepšení marketingové komunikace vojenských prodejen s cílovým zákazníkem.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to create a communication strategy design in the special clothes market. The work defines status of military clothing and its development. The theoretical part concerns with a fundamental marketing and communication outlets based on the work of world’s leading authors. The practical part analyzes the data obtained through a primary and a secondary investigation. In the end the bachelor thesis proposes appropriate recommendations for a complete improvement of the marketing communication of military stores with a target customer.en
dc.format.extent5347337 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikační strategiecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communication strategyen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectinterneten
dc.titleNávrh komunikační strategie na trhu speciálních oděvůcs
dc.title.alternativeCommunication Strategy Design on the Special Clothes Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL555_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam