Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorSuchomelová, Evaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:55:53Z
dc.date.available2010-09-29T14:55:53Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80304
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem zpracovaným v bakalářské práci je analýza webových stránek vybraných restaurací. Jsou to restaurace nacházející se v Přerově - Pivovar, Parník, U Madony, U Labutě a Floria. Bakalářská práce má dva cíle. Prvním je zjistit spokojenost zákazníků se službami vybraných restaurací a spokojenost s webovými stránkami těchto restaurací. Druhým cílem je zhodnotit význam webových stránek stravovacích zařízení. Pro účel získání odpovědí na tyto otázky byl určitým skupinám lidí v Přerově předložen dotazník. Vyplnili ho obyvatelé města Přerova nebo okolí, kteří alespoň jednou navštívili některou z vybraných restaurací. Na základě dotazníků byly vyhodnoceny odpovědi respondentů. Se službami vybraných restaurací byli dotazovaní spíše spokojení. U každé restaurace se objevily návrhy na zlepšení služeb restaurace. S webovými stránkami byli respondenti také spokojení. I přes malý počet návštěvníků stránek se objevilo mnoho návrhů na jejich zlepšení. Webové stránky stravovacích zařízení mají podle většiny respondentů velký význam. Jedná se hlavně o informace o restauracích nebo konaných akcích. Také jde o možnost podívat se na jídelní nebo nápojový lístek. Podle velkého počtu dotazovaných webové stránky restaurací slouží jako reklama.cs
dc.description.abstractThe topic described in this bachelor thesis is website analysis of selected restaurants. These restaurants are located in Přerov - they are Pivovar, Parník, U Madony, U Labutě and Floria. The thesis has two goals. The first is to find out satisfaction of customers with services of selected restaurants and with its websites. The other goal is to find out the meaning of these websites. For these purposes was created a questionnaire, which was distributed to a specific group of people. They were the inhabitants of Přerov, who at least once visited one of the selected restaurants. According to answers, the informants were quite satisfied with the services of restaurants. Each restaurant had suggestions to make the services better. With the websites the informants were satisfied too. The number of visitors was not too big, but there were many of suggestions to make the websites better. According to most of informants the websites of restaurants have a big meaning. The first is to get information about the restaurants and its actions. The other is a possibility to see menu cards and beverage cards. According to many of informants the websites serve as advertisement.en
dc.format.extent979832 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectwww stránkycs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectPřerovcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectInterneten
dc.subjectwebsitesen
dc.subjectrestaurantsen
dc.subjectPřeroven
dc.titleAnalýza www stránek vybraných restaurací v Přerověcs
dc.title.alternativeWebsite Analysis of Selected Restaurants in Přeroven
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVaněk, Jiříen
dc.date.accepted2010-06-18en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUC168_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam