Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenaen
dc.contributor.authorDvořáková, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:56:16Z
dc.date.available2010-09-29T14:56:16Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80311
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky potravinových doplňků pro sportovce, neboli laicky řečeno sportovní výživu. Cílem práce bylo zjistit nabídku sportovní výživy v Ostravě, kde byly srovnány prodejny obchodních řetězců s největší maloobchodní firmou a dvěma nejznámějšími živnostníky. Pomocí dotazníkového šetření byla zjišťována informovanost veřejnosti, dostupnost a prodej těchto výrobků na českém trhu, poté se výsledky šetření uvedly do praktické části. Závěrem bakalářské práce jsou po celkové analýze a srovnávaní prodejen doporučeny jednotlivé návrhy, jak zaujmout potencionálního zákazníka a vzbudit v něm zájem si tyto výrobky zakoupit.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on supply analysis of dietary supplements for athletes or simply said sports nutrition. The aim of the work was to explore offer of sports nutrition in Ostrava, where chain stores were compared with the retailers and two best known entrepreneurs. Questionnaires were used to determine the public awareness, availability and sales of these products on Czech market. The results were then used in the practical part. After analysis and comparison of the stores, the thesis outcomes are specific suggestions how to attract potential customer and raise his interest in buying the products.en
dc.format60 l. : il.cs
dc.format.extent1559820 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectsegment trhucs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmetody výzkumucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpotravinové doplňkycs
dc.subjectsportovní výživacs
dc.subjectkomparace prodejencs
dc.subjectFitshopcs
dc.subjectFullsportcs
dc.subjectVitalandcs
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarket segmenten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectmetod of researcheen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectfood suplementsen
dc.subjectsport nutritionsen
dc.subjectcomparison shopen
dc.subjectFitshopen
dc.subjectFullsporten
dc.subjectVitalanden
dc.titleAnalýza nabídky prodeje potravinových doplňků pro sportovcecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Offer of Selling of Food Supplements for Athletesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrbáč, Vladimíren
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDVO328_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam