Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorKiramova, Evgeniaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:57:35Z
dc.date.available2010-09-29T14:57:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80335
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractMoje bakalářská práce je zaměřena na oblast internetového marketingu. Cílem bylo provést analýzu webových stránek www.hollandomania.ru a na jeji základě vytvořit návrh na zlepšení kvality těchto stránek, jejich přizpůsobení potřebam návštěvníků aby byli co nejvíce srozumitelnější, čitelnější a poutavější. Práce je rozdělena do pěti hlavních části. V druhé kapitole je představena charakteristika fotbalového týmu, který je tématikou zvolených stránek, rovněž se seznamite se stránkami samotnými. Třetí kapitola je věnovana problématice využití Internetu v ramcí moderního marketingového řizení. Zahrnuje přehled o nejužitečnějších nástrojích internetového marketingu (bannerová reklama, e-mailové zasílky, webové prezentace atd.). Čtvrtá kapitola zahrnuje postupy a metodiku marketingového výzkumu, následuje kapitola, věnovaná analýze zjištěných výsledků. Výsledkem práce je návrh na zlepšení zvolených webových stránek, který obsahuje doporučení vytvořené na základě provedeného výzkumu.cs
dc.description.abstractMy bachelor final project is focused on Internet marketing. The aim was to analyze www.hollandomania.ru and make the proposal for improving this website based on that analysis, which means adaptation to the needs of visitors and creating quality resource. This work is divided into five main parts. The second chapter presents characterization of the football team, which is a main subject of the website, and information about the website itself. The third chapter is devoted to usage of Internet in modern marketing management. It includes an overview of the most useful Internet marketing tools (banner advertising, e-mail newsletters, websites, etc.). The fourth chapter covers the procedures and methodology of marketing research, followed by a chapter devoted to the analysis of the results. The result of this work is a proposal for improving the chosen site, which contains recommendations based on the research results.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent519656 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/octet-streamcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectarketing researchen
dc.subjectInterneten
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectvisitors' satisfactionen
dc.titleNávrh na zlepšení webových stránek fotbalového týmucs
dc.title.alternativeThe Proposal for Improving Websites of Football Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKIR024_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam