dc.contributor.advisor | Merenda, Miroslav | en |
dc.contributor.author | Kiramova, Evgenia | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:57:35Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:57:35Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80335 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Moje bakalářská práce je zaměřena na oblast internetového marketingu. Cílem bylo provést
analýzu webových stránek www.hollandomania.ru a na jeji základě vytvořit návrh na zlepšení
kvality těchto stránek, jejich přizpůsobení potřebam návštěvníků aby byli co nejvíce
srozumitelnější, čitelnější a poutavější. Práce je rozdělena do pěti hlavních části. V druhé
kapitole je představena charakteristika fotbalového týmu, který je tématikou zvolených stránek,
rovněž se seznamite se stránkami samotnými. Třetí kapitola je věnovana problématice využití
Internetu v ramcí moderního marketingového řizení. Zahrnuje přehled o nejužitečnějších
nástrojích internetového marketingu (bannerová reklama, e-mailové zasílky, webové prezentace
atd.). Čtvrtá kapitola zahrnuje postupy a metodiku marketingového výzkumu, následuje kapitola,
věnovaná analýze zjištěných výsledků. Výsledkem práce je návrh na zlepšení zvolených
webových stránek, který obsahuje doporučení vytvořené na základě provedeného výzkumu. | cs |
dc.description.abstract | My bachelor final project is focused on Internet marketing. The aim was to analyze
www.hollandomania.ru and make the proposal for improving this website based on that analysis,
which means adaptation to the needs of visitors and creating quality resource. This work is
divided into five main parts. The second chapter presents characterization of the football team,
which is a main subject of the website, and information about the website itself. The third
chapter is devoted to usage of Internet in modern marketing management. It includes an
overview of the most useful Internet marketing tools (banner advertising, e-mail newsletters,
websites, etc.). The fourth chapter covers the procedures and methodology of marketing
research, followed by a chapter devoted to the analysis of the results. The result of this work is a
proposal for improving the chosen site, which contains recommendations based on the research
results. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 519656 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/octet-stream | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | marketing | cs |
dc.subject | marketingový výzkum | cs |
dc.subject | Internet | cs |
dc.subject | internetový marketing | cs |
dc.subject | webové stránky | cs |
dc.subject | spokojenost
návštěvníků | cs |
dc.subject | marketing | en |
dc.subject | arketing research | en |
dc.subject | Internet | en |
dc.subject | website | en |
dc.subject | visitors' satisfaction | en |
dc.title | Návrh na zlepšení webových stránek fotbalového týmu | cs |
dc.title.alternative | The Proposal for Improving Websites of Football Team | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Skopal, Petr | en |
dc.date.accepted | 2010-06-03 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | KIR024_EKF_B6208_6208R062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |