Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslaven
dc.contributor.authorWawrzyczek, Andrejen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:57:45Z
dc.date.available2010-09-29T14:57:45Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80338
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je provést analýzu marketingu tenisového klubu a návrh marketingového plánu pro jeho další rozvoj. Jedná se o tenisový klub Havířov. Bakalářská práce je rozdělená do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vysvětlením klíčových pojmů, jako je marketing, marketingová analýza, marketingové plánování, SWOT analýza a charakteristika TK Havířov. V praktické části je popsána analýza vnějšího makro a mikroprostředí, proveden výzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. V závěru práce jsou navrhnuty cíle pro zlepšení služeb poskytované zákazníkům a shrnutá celá bakalářská práce.cs
dc.description.abstractContent of bachelor´s thesis is to analyze marketing of tennis club and to propose marketing plan for its further development. This thesis is about Tennis Club Havirov. Bachelor´s thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part contains of explnations of key words such as marketing, marketing analysis, marketing planning, SWOT analysis and characterization of Tennis Club Havirov. The practical part contains of the analysis of external micro and macro, a survey of customer satisfaction and SWOT analysis. At the end are proposed the ways how to improve services provided to customers and summarization of bachelor´s thesis.en
dc.format44, [17] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent815069 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecttenisový klubcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSWOT Analysisen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttennis cluben
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMarketingový plán rozvoje tenisového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Plan of Development of a Tennis Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠpok, Petren
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWAW015_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam