Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošen
dc.contributor.authorMaděrková, Alexandraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:58:20Z
dc.date.available2010-09-29T14:58:20Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80349
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou public relations a následného organizování firemní akce pro obchodní partnery. Celá práce je rozdělena do 4 kapitol popisujících oblast managementu, marketingu, golfu, problematiku PR, vliv firemních akcí na image firmy a přesný postup plánování a organizování firemní akce. Jednotlivé kapitoly jsou dále podrobněji charakterizovány. V první praktické části práce jsem se zaměřila zejména na oblast managementu, hlavní zásady při plánování a řízení lidí, dále na oblast marketingu, v níž hlouběji zkoumám metody public relations a jejich působení na image firmy. V praktické části je popsán přesný postup při plánování a organizování firemního golfového turnaje.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis deals with public relations and company event organization. The whole work is divided into four chapters describing management, marketing, public relations, the influence of events to company's image and the exact process of planning and organizing a company's golf tournament. Each chapter is characterized in more detail. The first theoretical part is focused on management and on the main principles of planning. In the part regarding marketing, I explore methods of public relations and I try to discover if they could have some influence on the company's image. In the second part, I describe the main principles of how to hold the company event.en
dc.format55, [17] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent418361 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectorganizovánícs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectgolfcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectorganizingen
dc.subjectplanningen
dc.subjectgolfen
dc.titleAnalýza pořádání firemní akcecs
dc.title.alternativeAnalysis of a Company Event Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBürgl, Jiříen
dc.date.accepted2010-06-16en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAD068_EKF_B6208_6208R101_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam