Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopal, Petren
dc.contributor.authorHrabovský, Mareken
dc.date.accessioned2010-09-29T14:59:04Z
dc.date.available2010-09-29T14:59:04Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80364
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provedení analýzy vybraných konkurenčních provozoven zabývajících se prodejem masa a masných výrobků ve městě Studénka. Analýza konkurence byla provedena pro firmu Inpost s.r.o. V první části bakalářské práce je charakterizována společnost Inpost s.r.o. a teoretická východiska konkurence ve službách. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum a s ním spojené metody spolu se současnou podobou konkurenční pozice výše jmenované firmy. Poslední část je zaměřena na návrhy k posílení konkurenceschopnosti firmy.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is an analysis of selected competing establishments engaged in the sale of meat and meat products in Studenka. Competition analysis was performed for the company Inpost Ltd. In the first part of this work is characterized Inpost Ltd. and theoretical basis of competition in services. The second part of work includes marketing research and linked methods together with the current form of the competitive position of the above mentioned companies. The last part focuses on proposals to strengthen the competitiveness of the company.en
dc.format.extent2441589 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectřeznictvícs
dc.subjectmasné výrobkycs
dc.subjectmasocs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectprovozovnacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetition advantageen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectservicessen
dc.subjectbutcheryen
dc.subjectmeat productsen
dc.subjectmeaten
dc.subjectshopen
dc.subjectbusinessen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice provozovny masných výrobkůcs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis in Meatshopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA353_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam