Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorKocurová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:00:01Z
dc.date.available2010-09-29T15:00:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80382
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů šachové školy. Hlavním cílem je analýza spokojenosti klientů šachové školy a zkoumání vlivu jednotlivých nástrojů marketingového mixu na spokojenost. Úvod se zabývá základními informacemi týkající se mé práce. Druhou částí je charakteristika Beskydské šachové školy. Třetí kapitola se věnuje teoretickým východiskům analýzám spokojenosti ve službách. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem. Při sběru dat byla použita metoda písemného dotazování. Poté byla provedena analýza získaných dat z dotazníkové šetření. Předposlední kapitola se věnuje návrhům a doporučením, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti klientů s Beskydskou šachovou školou. Závěr shrnuje vše podstatné a důležité z bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with an analysis of a chess school clients´ satisfaction. The aim of the work is the client satisfaction analysis and the detection of each marketing mix tool influence on satisfaction. The introduction includes the basic information concerning my work. The second chapter presents the Beskydy Chess School characteristics. The third chapter is dedicated to theoretical basics of satisfaction analysis in service sector. The practical part describes the marketing research which was done. To collect data for a primary research written questionnaires were used and after that gained data were analyzed. Following part of the work includes proposals and recommendations to increase satisfaction of the Beskydy Chess School clients. The conclusion summarizes all the essential and important from the bachelor work.en
dc.format.extent1937291 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectspokojenost klientůcs
dc.subjectšachová školacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužby.cs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectclient satisfactionen
dc.subjectchess schoolen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectservice sector.en
dc.titleAnalýza spokojenosti klientů šachové školycs
dc.title.alternativeClient Satisfaction Analysis of the Chess Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC379_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam