Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslaven
dc.contributor.authorLubojacká, Barboraen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:01:46Z
dc.date.available2010-09-29T15:01:46Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80416
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo, navrhnout společnosti Provident financial s. r. o. takové změny jejich marketingového mixu, které povedou ke zvýšení prodeje a spokojenosti zákazníků. Tyto změny jsem doporučovala na základě požadavků a názorů zákazníků na stávající mix společnosti, zjištěných prostřednictvím primárního výzkumu. Při sestavování návrhů jsem brala v potaz také blaho společnosti. Doufám, že má doporučení budou pro firmu Provident financial s. r. o. přínosem.cs
dc.description.abstractThe aim of my Bachelor Thesis was to propose changes of marketing mix to Provident Financial company in the way to increase sale and grow of customer's satisfaction. My primary research was based on current mix and regarding its results I have proposed changes which are following customers' opinions and requirements. During creating a plan of changes I was taking care of company's welfare. I believe that my recommendations will be useful for Provident Financial's companyen
dc.format.extent1061197 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectcenacs
dc.subjectlidský faktorcs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectfinanční společnostcs
dc.subjectpůjčkacs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectpoplatkycs
dc.subjectserviceen
dc.subjectproducten
dc.subjectpromotionen
dc.subjectplaceen
dc.subjectpriceen
dc.subjectpeopleen
dc.subjectprocessesen
dc.subjectphysical evidenceen
dc.subjectfinancial companyen
dc.subjectloanen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectchargesen
dc.titleNávrh marketingového mixu finanční společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Design of Financial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUB038_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam