Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorKlichová, Kateřinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:02:24Z
dc.date.available2010-09-29T15:02:24Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80428
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu postojů spotřebitelů k privátním značkám. Pro marketingový výzkum byla využita metoda písemného dotazování. Celkem bylo dotazováno 165 respondentů z řad studentů Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava a domácností ve Frýdku–Místku. Práce se skládá ze sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola se věnuje charakteristice trhu a privátních značek. Tato kapitola se zabývá kategoriemi privátních značek a také charakteristikou trhu s privátními značkami v České republice i v Evropě. Ve třetí kapitole jsou uvedena teoretická východiska spotřebitelského chování. Čtvrtá kapitola je věnována metodice shromažďování dat. Pátá kapitola obsahuje vyhodnocení postojů spotřebitelů k privátním značkám. V šesté kapitole jsou uvedeny návrhy a doporučení. Poslední kapitola má název „Závěr“.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis is analysis of customer’s attitudes to private brands. Method of written questioning was used for this marketing research. 165 respondents were questioned in total. It was people from Frýdek-Místek and students from Faculty of Economics VŠB-Technical University of Ostrava. The bachelor thesis has seven chapters. Chapter one is introduction. Second chapter is about private brands categories and characteristic of private brands market in Czech Republic and Europe. Theoretical of consumer behavior is described in third chapter. In the fourth chapter examine the methodology of data collection. Evaluation of customer’s attitudes to private brands is in chapter five. Chapter six is about suggestions and recommendations. The last chapter is the conclusion.en
dc.format.extent2032448 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectprivátní značkycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectbuying behaviouren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectprivate labelsen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k privátním značkámcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Attitudes to Private Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLI324_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record