Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorHorálková, Evaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:03:09Z
dc.date.available2010-09-29T15:03:09Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80443
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci CK BAVI. Zjistit, jak jsou stávající klienti s touto komunikací spokojeni a jak jim jednotlivé používané nástroje marketingové komunikace vyhovují. První část mé práce je věnována charakteristice cestovní kanceláře BAVI. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. Stěžejní částí mé práce je analýza výsledků výzkumu a následné návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení komunikace CK BAVI se svými klienty.cs
dc.description.abstractThe aim my baccalaureate work was to analyze marketing communication at „CK BAVI“ - to find out, how are current clients satisfied with this communication and how convenient are various marketing tools. The first part of my work is dedicated to characteristics of travel agency BAVI. In the second chapter, I deal with theoretical way out of marketing communication. The fundamental part of my work is a research results analysis and subsequent suggestions including recommendation, which could lead to communication improvements of CK BAVI and their clients.en
dc.format.extent615889 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní kancelář BAVIcs
dc.subjectklientcs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectkonkrétní trhcs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmezera na trhu - příležitostcs
dc.subjectTravel agency BAVIen
dc.subjectClienten
dc.subjectCommunication actionen
dc.subjectConcrete marketen
dc.subjectMacro environsen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectMarketing communications mixen
dc.subjectPersonal sellingen
dc.subjectSales promotionen
dc.subjectDirect marketingen
dc.subjectPublic relationsen
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectMarketing niche – an opportunityen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR594_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam