Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelaen
dc.contributor.authorKajnarová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:03:51Z
dc.date.available2010-09-29T15:03:51Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80456
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu výstav Dovolená a Region 2010. První dvě kapitoly přibližují a definují pojmy komunikační mix, veletrh a výstava, typologii výstav aj. Pro analýzu současného stavu komunikačního mixu byla použita dotazníková šetření. Dotazníky jsou zpracovány pro dvě skupiny a to návštěvník a vystavovatel. Poslední kapitola obsahuje návrhy a doporučení, které vycházejí z analýzy dotazníkového šetření, zkušeností, znalostí, trendů. Práce se sestává z úvodu, pěti kapitol a závěru.cs
dc.description.abstractPurpose of this work was to analyze the communication mix of exhibitions Holiday and Region 2010. First two chapters closer define terms - communication mix, fair and exhibition, exhibitions typology etc. To analyze the current state of the communication mix was used the questionnaire. Questionnaires are prepared for the two groups - the visitor and exhibitor. The last chapter includes suggestions and recommendations based on analysis of the survey, experience, knowledge, trends. This work consists of an introduction, five chapters and conclusion.en
dc.format.extent1142931 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVýstavacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectDovolená a Regioncs
dc.subjectnávrhy.cs
dc.subjectExhibitionen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecttourismen
dc.subjectHoliday and Regionen
dc.subjectrecommendations.en
dc.titleAnalýza komunikačního mixu výstavcs
dc.title.alternativeCommunication Mix Analysis of Exhibitionsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2010-08-31en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAJ022_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam