Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášen
dc.contributor.authorKlodová, Soňaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:03:57Z
dc.date.available2010-09-29T15:03:57Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80458
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu malé obce. Marketing měst a obcí je v dnešní době uplatňován čím dál více a je velmi aktuální. Pro svůj výzkum jsem vybrala metodu osobního dotazování. Následně jsem zkoumala, jak marketingové aktivity obce vnímají její občané starší 18 let. Díky zjištěným výsledkům jsem současný stav marketingového mixu zhodnotila a určila problémové oblasti. Pro tato slabá místa jsem navrhla doporučení, která by mohla zlepšit konkurenční postavení obce, celkový život v obci a pomoci k jejímu dalšímu rozvoji.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis, I pursue analysis of marketing mix of a small municipality. Marketing of cities and municipalities is now being exerted more and more and it is very actual. For my research, I chose the method of personal questioning. Then I examined, how citizens older than 18 apperceive the marketing activities of the municipality. Thanks to realized findings, I reviewed current marketing mix and ordained difficulties. For these weak points, I suggested recommendations, which could improve competitive position of the municipality, overall life in the municipality and help to its next development.en
dc.format.extent5112993 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectobeccs
dc.subjectmarketing obcecs
dc.subjectmarketingový mix obcecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectmeasuring of contentmenten
dc.subjectmarketing mix of municipalityen
dc.subjectmunicipal marketingen
dc.subjectmunicipalityen
dc.titleAnalýza marketingového mixu malé obcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix of Small Municipalityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLO111_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam