Show simple item record

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandaen
dc.contributor.authorVeverková, Miroslavaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:05:58Z
dc.date.available2010-09-29T15:05:58Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80496
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractŽádná úspěšná organizace se dnes neobejde bez kvalitního marketingu. Pokud chce firma přežít, musí myslet na budoucnost, rozvíjet své síly a strategie, aby se přizpůsobila podmínkám na trhu. Neustále se objevuje nová konkurence, zákazníci mají široký výběr v ubytovacím zařízení a hotely musí čelit stále větší a silnější konkurenci. Cílem této práce je zhodnocení SWOT analýzy jednotlivých hotelů, zhodnocení jejich předností a nedostatků v poskytování služeb a na základě dotazníkového šetření potenciálních hostů nastíním možné návrhy a doporučení jak zlepšit služby nebo se pokusím navrhnout služby nové, které hotely neposkytují a jsou respondenty žádány. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je zaměřena na obecnou charakteristiku služeb, hotelový marketing a marketingový mix. V praktické části provedu charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a na základě dotazníkového šetření uvedu návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractAny successful organization can not manage without high-quality marketing. If the company wants to survive, they must think of the future, develop their strenghts and strategies to adapt to market conditions. There are constantly coming out new competitors so customers have a wide selection of accommodation, but hotels must be facing the more stronger competition. The aim of this study was to evaluate the SWOT analysis of individual hotels, evaluation of their strengths and weaknesses in service provision and on the basis of a questionnaire survey of potential guests will outline suggestions and recommendations on how to improve services or try to propose new services that hotels do not provide, and respondents asked for them. This bachelor´s work is divided into two parts. The theoretical part focused on general characteristics of services, hotel marketing and marketing mix. In practical part, I will characterize selected hotels, and their analysis on the basis of the survey which will bring concreate suggestions and recommendations how to improve the concreate appearing points.en
dc.format.extent2440654 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecthotelové službycs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjecthotel servicesen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleMarketing hotelových služebcs
dc.title.alternativeMarketing of Hotel Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMalinová, Lenkaen
dc.date.accepted2010-06-16en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVEV031_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record