Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evaen
dc.contributor.authorŠkanderová, Evaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:06:01Z
dc.date.available2010-09-29T15:06:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80497
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analýza konkurence na trhu školicích středisek. Každá společnost musí znát svou konkurenci a to tak, že správně provede analýzu konkurence na trhu, ve kterém působí. Analýza konkurence spěje k tomu, že společnost identifikuje správným způsobem své konkurenty, získá informace o tom, co nabízí v oblasti cen, produktů, distribuce a propagace svého produktu. Hlavním cílem mé bakalářské práce je charakterizovat trh školicích středisek, které působí na českém trhu, identifikovat největší konkurenty společnosti TEMPO training and consulting s.r.o. a porovnat úroveň poskytovaných služeb konkurence. Doufám, že návrhy a doporučení mohou společnost navést směrem k novým poznatkům, díky kterým se společnosti zvýší konkurenceschopnost na trhu školicích středisek.cs
dc.description.abstractThe subject of my bachelor work is The Competitive Analysis on the Market of Training Centres. Every company has to know it´s competition and the way to do that is to make a correct analysis of competition at the market the company operates on. The analysis of competition leads to identifying the competition in the right way, gaining information about what is offered at the area of prices, products, distribution and propagation of the product. The main objective of my bachelor work is to describe the market of training centres which fiction at the czech market, identify the biggest competitors of the TEMPO training and consulting Ltd. and to confront the level of services provided by the competitors. I hope my suggestions and recommendations can put the company up to the direction of new knowledge that will increase it´s competitiveness on the market of training centres.en
dc.format.extent757586 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectškolenícs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectanalysisen
dc.subjecttrainingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu školicích středisekcs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis on the Market of Training Centresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKA228_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam