Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandaen
dc.contributor.authorNováková, Simonaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:06:10Z
dc.date.available2010-09-29T15:06:10Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80500
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV bakalářské práci se zabývám analýzou cestovního ruchu Jižní Moravy. Práce se věnuje Jihomoravskému kraji a domácímu cestovnímu ruchu. Cílem práce je zjistit profil návštěvníka a oblíbenost regionu v rámci domácího cestovního ruchu. V kapitole teorie cestovního ruchu najdete pojem cestovní ruch, druhy a formy cestovního ruchu, účastník cestovního ruchu a obecné informace o centrále cestovního ruchu – Jižní Morava. V praktické části je SWOT analýza Jižní Moravy. Dotazníkovým šetřením jsem získala informace o návštěvnících regionu Jižní Morava. Na základě výsledků dotazníkové šetření jsem napsala doporučení pro region Jižní Morava a SWOT analýzu turistického potenciálu Jižní Moravy. Doporučení se zabývá zvýšením počtu návštěvníků v regionu. Tato bakalářská práce je v praxi využitelná pro centrálu cestovního ruchu-Jižní Morava. Dále z ní může čerpat samotný region Jižní Morava, cestovní kanceláře a další organizace, podniky působící v cestovním ruchu na jižní Moravě.cs
dc.description.abstractIn beachelor’s thesis deals tourism analysis of Southern Moravia. These includes an South – Moravian region and domestic tourism. Object these state profile visitor and popularity region in domestic tourism. In charter theory tourism find conception tourism, types and forms tourism, participiant tourists and general information about South-Moravian Tourist Authority. In the practical charter is SWOT analysis of Southern Moravia. I have interviewed visitors it was the basis about tourist of South Moravia region. On the basis interviewed she wrote recommedation for South Moravia region and SWOT analysis of tourist potential Sothern Moravia. Recommedation deal with available tourist in the region. This beachelor’s thesis is in the practices actual for South-Moravian Tourist Authority. Next for region South Moravia, travel agency and next organisation, company’s in the tourism in South Moraviaen
dc.format.extent1878938 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectturistický region Jižní Moravacs
dc.subjectprofil návštěvníkacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectturistické oblasti Jižní Moravycs
dc.subjectcentrála cestovního ruchu Jižní Moravacs
dc.subjecttourist region South Moraviaen
dc.subjectprofile of visitoren
dc.subjectanalysisen
dc.subjecttourist areas South Moraviaen
dc.subjectSouth Moravian Tourist Authorityen
dc.titleAnalýza cestovního ruchu Jižní Moravycs
dc.title.alternativeTourism Analysis of Southern Moraviaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Petraen
dc.date.accepted2010-06-17en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV845_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam