Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanečková, Viktorieen
dc.contributor.authorKubiesová, Melánieen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:08:28Z
dc.date.available2010-09-29T15:08:28Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80545
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá analýzou portfolia produktů České pošty, s. p. Cílem této bakalářské práce je nalézt z celé řady nabízených produktů ty, které jsou nejvíce využívány a požadovány zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. První kapitola se zabývá v obecné rovině marketingem, podrobněji jsou zde charakterizovány analýzy STEP, SWOT a matice BCG. V další kapitole je charakterizována zvolená firma. V analytické části jsou prakticky aplikovány uvedené analýzy. V poslední kapitole byly zjištěné výsledky vyhodnoceny. Následují doporučení pro firmu ke zlepšení nejen jejího portfolia, ale i postavení na trhu.cs
dc.description.abstractAnnotation The presented bachelor work is concerned with product portfolio analysis of Česká pošta s. p. The aim of the bachelor work is to find products that are the most used and requested by the customer from the entire range of offered products. The work is divided into theoretical and analytical part. The first chapter is concerned with marketing in general, STEP and SWOT analysis and BCG matrix are characterized in more detail there. In the next chapter the selected company is characterized there. The analysis are practically applied in the analytical part. The obtained results were evaluated in the last chapter followed by recommendations for the company to improve not only its portfolio but also the market position.en
dc.format.extent887659 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPortfólio produktůcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSTEP analýzacs
dc.subjectportfólio produktů.cs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectproduct portfolio.en
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectSTEP analysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectProduct portfolioen
dc.titleAnalýza portfólia produktů České pošty, s.p.cs
dc.title.alternativeProduct Portfolio Analysis of Česká pošta, s.p.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKopiová, Kateřinaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB878_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam