Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorProchasková, Šárkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:08:38Z
dc.date.available2010-09-29T15:08:38Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80548
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem této práce je návrh marketingového mixu nového kosmetického studia Sogno di mare. Na začátku je popsán historický vývoj kosmetiky, vypracovaná analýza makroprostředí, jednotlivých subjektů trhu a konkurence. V teoretické části jsou objasněny pojmy týkající se marketingu služeb. V praktické části je proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Poté jsou analyzována získaná data. Na základě teoretických poznatků a výsledků analýzy jsou v závěrečné části práce návrhy a doporučení jednotlivých prvků marketingového mixu služeb.cs
dc.description.abstractSubject of this paper is the proposal about marketing mix of new cosmetic studio Sogno di mare. Firstly, it describes historical development of cosmetics, analysis done about the macro environment, and the individual market players and competition. The theoretical part concentrates on facts about marketing services. The research was done by the questionnaire, which analysed the gained data. The conclusion of the paper focuses mainly on gained results from research and recommendation of particular elements of marketing mix of services.en
dc.format.extent6718232 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectkosmetické studiocs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectbeauty salonen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysis on marketen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.titleNávrh marketingového mixu nového kosmetického studiacs
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Mix for New Cosmetic Studioen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO422_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam