Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošen
dc.contributor.authorHoluša, Michalen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:09:05Z
dc.date.available2010-09-29T15:09:05Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80557
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractLední hokej patří mezi nejvyhledávanější a nejsledovanější sporty v České republice. Svou vysokou popularitou přitahuje pozornost celou řadu diváků, podnikatelů či velkých firem, kteří jsou schopni vložit do hokejového klubu nemalé finanční prostředky. Hlavním úkolem managementu hokejového klubu je snaha získat co nejvíce těchto podnikatelů a velkých firem, aby zabezpečili klubový rozpočet a mohli dosahovat stanovených cílů. Hokejové kluby se stávají běžnými podnikatelskými subjekty a zabývají se předmětem podnikání, mezi které patří koupě zboží, jejího dalšího prodeje a prodej, zprostředkovatelské služby v oblasti sportu, reklama a propagace, sportovní činnost, pořádání sportovních akcí a další. Většina hokejových klubů se díky těmto činnostem řadí svou organizační strukturou mezi obchodní společnosti. Obchodní společnosti by měly disponovat značnými finančními prostředky, kterými by byly schopny pokrýt veškeré výdaje klubů. Získávání finančních prostředků a popis organizační struktury, které jsou obdobné ve většině hokejových klubů je jedním z cílů této práce.cs
dc.description.abstractThe Ice Hockey belongs to the most popular and the most watched sports in the Czech republic. Its popularity attracts large amount of viewers, enterpreneurs or large corporations which are able to invest a lot of money in hockey teams. The main goal of the hockey club management is to ingratiate with as many of the bussinesmen as possible to assure the budget and meet their goals. The hockey clubs are regular entrepreneurial subjects, which can buy the goods, sell it, arrange or negotiate about services, adverts, promotion or organization of sport events. The structure of most hockey clubs is trading company. These companies should dispose with huge financial means, to be able to cover all the costs of the clubs. One of the main target of the present bachelor thesis is to describe the organization chart of these clubs, which are very similar and to introduce, how they gain the financial means.en
dc.format60, [14] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2003913 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectpodnikatelcs
dc.subjectfirmacs
dc.subjecthokejový klubcs
dc.subjectfinanční prostředkycs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectorganizační strukturacs
dc.subjectobchodní společnostcs
dc.subjectvýdajecs
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectsporten
dc.subjectenterpreneuren
dc.subjectcorporationen
dc.subjecthockey teamen
dc.subjectfinancial resourcesen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectadverten
dc.subjectpromotionen
dc.subjectorganizational structureen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcostsen
dc.titleAnalýza managementu hokejového klubucs
dc.title.alternativeAnalysis of Management of a Ice-Hockey Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBrázdil, Zdeněken
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOL402_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam