Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslaven
dc.contributor.authorKosinová, Hanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:09:36Z
dc.date.available2010-09-29T15:09:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80567
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurence na trhu s mléčnými výrobky, která je určena pro společnost OLMA, a.s. Součástí práce je sestavení vhodných doporučení odrážejících výsledky výzkumu pro zlepšení konkurenční pozice této společnosti. Analýza je provedena pomocí mapy tržního bojiště, Porterovy analýzy konkurenčních sil a analýzy konkurence z hlediska dostupnosti a ceny. Výzkum byl proveden zejména prostřednictvím metody pozorování numerické distribuce a cen ve vybraných obchodních řetězcích.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on competitive analysis on the diary products market which is intended for OLMA, a.s. Proposals and recommendations for empowerment of competitive position OLMA, a.s. are included in the thesis. The analysis is made up by plan of market field, Porter‘s analyses of competitive powers and competitive analyses in light of availability and price. The research has been made up mainly by observation with numerical availability method and prices at chosen chain stores.en
dc.format.extent510380 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectnumerická distribucecs
dc.subjectcenacs
dc.subjectmléčné výrobkycs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectnumerical availabilityen
dc.subjectpriceen
dc.subjectdiary productsen
dc.titleAnalýza konkurence firmy na trhu s mléčnými výrobkycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Dairy Products Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOS371_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam