dc.contributor.advisor | Merenda, Miroslav | en |
dc.contributor.author | Zachník, Aleš | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:09:42Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:09:42Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80569 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat prvky komunikačního mixu na Vyšší odborné škole a Hotelové škole v Opavě. Zaměřil jsem se především na komunikaci se studenty střední školy a potenciálními studenty, žáky 9. tříd základních škol.
V teoretické části práce je charakterizována Vyšší odborná škola a Hotelová škola v Opavě prostřednictvím její historie, ekonomické situace, organizační struktury,
a představením středoškolských studijních oborů, které nabízí. Charakterizováno je také prostředí školy, které jí ovlivňuje ve všech směrech. V této části jsou dále popsána teoretická východiska marketingové komunikace, ze kterých jsem vycházel při psaní praktické části práce.
Součástí praktické části byla analýza současné marketingové komunikace
a marketingový výzkum, který jsem provedl na základě písemného dotazování mezi studenty 1. ročníku Vyšší odborné školy a Hotelové školy v Opavě. V závislosti na výsledcích analýz byly managementu školy navrhnuty kroky, které povedou k zefektivnění současné marketingové komunikace.
Doufám, že tyto návrhy a doporučení budou přínosem pro efektivnější využívání jednotlivých nástrojů marketingové komunikace školy a povedou k dosažení většího úspěchu na vzdělávacím trhu a posílení vztahů se současnými studenty. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis was to analyse elements of communication mix at Post-Secondary Professional School and Hotel School Opava. I focused mainly on the communication with students of the secondary school and potential students – pupils of the ninth grade at primary schools.
The theoretical part describes Post-Secondary Professional School and Hotel School Opava, its history, economic situation, organizational structure and presentation of secondary school specializations. The overall atmosphere influencing the school in every way is also characterized. This part describes also theoretical basis of marketing communication from which I proceeded in the practical part of the thesis.
The practical part consists of an analysis of the current marketing communication and marketing research which was undertaken on the basis of a written questionnaire for the first grade students at Post-Secondary Professional School and Hotel School Opava. In accordance with the analysis’ results, measures for the present marketing communication improvements were introduced to the management of the school.
I hope that these suggestions and recommendations will contribute to a more effective utilization of individual elements of the school’s marketing communication and will lead to a more considerable success on the education market and strengthening of the relationship with current students. | en |
dc.format.extent | 4014153 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Výzkum marketingové komunikace | cs |
dc.subject | Dotazník | cs |
dc.subject | Charakteristika školy | cs |
dc.subject | Komunikace VOŠ a HŠ OPAVA | cs |
dc.subject | Komunikační mix | cs |
dc.subject | Metodika shromažďování dat | cs |
dc.subject | Výsledky výzkumu | cs |
dc.subject | Návrhy a doporučení | cs |
dc.subject | Marketing communication research | en |
dc.subject | Questionnaire | en |
dc.subject | School profile | en |
dc.subject | Communication of Post-Secondary Professional School and Hotel School Opava | en |
dc.subject | Communication mix | en |
dc.subject | Data collection methodology | en |
dc.subject | Research results | en |
dc.subject | Suggestions and recommendations | en |
dc.title | Návrh marketingové komunikace střední školy | cs |
dc.title.alternative | The Proposal of Marketing Communication for Secondary School | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Skopal, Petr | en |
dc.date.accepted | 2010-06-03 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | ZAC106_EKF_B6208_6208R062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |