Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorMišková, Hanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:10:19Z
dc.date.available2010-09-29T15:10:19Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80581
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce pojednává o maloobchodní značce, která je v rámci retailu neustále diskutovaným tématem. Nahlíží na ni však z pohledu managementu maloobchodních řetězců (maloobchodníků). Pro zjištění postoje maloobchodníků k těmto značkám v současném prostředí českého maloobchodu jsou využity kvalitativní metody dotazování a total shopscore indexu. Na základě zjištěných výsledků jsou přístupy analyzovány, z analýzy pak vyplývají doporučení pro management jednotlivých maloobchodních řetězců.cs
dc.description.abstractThe thesis deals retail brand which is very actual and discussed theme in retailing for today. However, considers retail brand from retail management point of view. The total shopscore index and the qualitative analyse are used for analysis of retail management attitude to private labels in the Czech retail market. The individual attitudes are analysed in detail on the basis of the results from primary research and finally the recommendation for management of single retail chains are described at the conclusion of the thesis.en
dc.format.extent462069 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmaloobchodní značkacs
dc.subjectprivátní značkacs
dc.subjectmaloobchodní řetězeccs
dc.subjectindex přítomnostics
dc.subjectindex pozicecs
dc.subjectindex prezentacecs
dc.subjecttotal shopscore index.cs
dc.subjectBranden
dc.subjectretailen
dc.subjectprivate labelen
dc.subjectretail chainen
dc.subjectinventory indexen
dc.subjectposition indexen
dc.subjectpresentation indexen
dc.subjecttotal shopscore index.en
dc.titleAnalýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkámcs
dc.title.alternativeAnalysis of Retailer Attitude to the Private Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIS091_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam