Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorMoldavchuk, Olgaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:10:32Z
dc.date.available2010-09-29T15:10:32Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80585
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu konkurence rozhlasových stanic působících na regionálním trhu ve vztahu k Hitrádiu Orion. Cílem práce je zmapovat aktuální stav na rozhlasovém trhu, přednosti a nedostatky jednotlivých konkurentů a vnímání Hitrádia Orion respondenty. Teoretickým základem práce je analýza konkurence, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýza. Praktickou část tvoří vyhodnocení dotazníkového šetření a následné návrhy a doporučení pro Hitrádio Orion.cs
dc.description.abstractThe competition of radio stations on the regional market in relation to Hitradio Orion is the subject of this bachelor thesis. The purpose of the thesis is to map up to date situation on the market, preferences and deficiences of the individual competitors and perception of Hitradio Orion by respondents. Competition analysis, Porter¨s Five Forces of Competitive Position Model, SWOT analysis and PEST analysis is teoretical base of the thesis. Question-form evaluation, subsequent recommendations and propositions for Hitradio Orion forms the practical part of the thesis.en
dc.format.extent1610778 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectrádiocs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectradioen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter¨s Five Forces of Competitive Position Modelen
dc.subjectcompetition advantageen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice rozhlasové stanicecs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Broadcasting Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOL083_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam