Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopal, Petren
dc.contributor.authorPechová, Pavlínaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:12:04Z
dc.date.available2010-09-29T15:12:04Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80615
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „Návrh reklamní kampaně pro výrobce kol“, je analýza reklamních kampaní firmy KELLYS BICYCLES CZECH REPUBLIC, s.r.o. a následný návrh nové reklamní kampaně. První část obsahuje představení společnosti, ve druhé části jsou popsány teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace a ve třetí části jsem provedla analýzu reklamních kampaní za rok 2008 a 2009 s následným návrhem nové reklamní kampaně.cs
dc.description.abstractSubjects of my bachelors work „Advertising campaign design for bicycle producer", is analyses advertising campaign firms KELLY BICYCLES CZECH REPUBLIC, Ltd. and subsequent suggestion new advertising campaign. First part contains representation companies, in second part they are described theoretic resource of marketing and marketing communication and in third part I am implementation analyses advertising campaign in a year 2008 and 2009 with subsequent suggestion of new advertising campaign.en
dc.format.extent4406192 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectmediaen
dc.subjectsuggestionen
dc.titleNávrh reklamní kampaně pro výrobce kolcs
dc.title.alternativeAdvertising Campaign Design for Bicycle Produceren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEC206_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam