Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelaen
dc.contributor.authorSobková, Monikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:12:10Z
dc.date.available2010-09-29T15:12:10Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80617
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je aplikace manažerských metod ve vedení týmu. Cílem je aplikovat brainstorming a najít nové nápady. Nápady budou složit k vytvoření akčních plánů. Akční plány budou navrhovat zlepšení na definovaný problém. Autorka problémem definuje pokles prodejů v týmu kampaňových linek společnosti GE Money. Bakalářská práce je složena ze sedmi kapitol. Z úvodu a cíle práce, kde jsou popsány použité metody a úvod do problematiky. Teoretické části, která popisuje kroky řešení problému, kreativní metody a techniky, brainstorming a základní vlastnosti týmu a dovednosti manažera. Další část obsahuje charakteristiku společnosti a kampaňových linek. Dále, praktická část s použitím metod se bude držet kroků řešení problému a vygenerují se v této části pomocí brainstormingu a vybrané skupiny návrhy nových řešení. Nové návrhy se zapíší do diagramu příčin a důsledků. Na základě použití metody alokace 10 bodů se z návrhů vyberou pouze ty nejzávažnější, s dopadem na důsledek poklesu prodejů. Šestá část zhodnotí nápady a vytvoří dle nich akční plány pro tým kampaňových linek. Poslední kapitolou bude závěr.cs
dc.description.abstractThe topic of bachelor´s thesis is the application of managerial methods in the management team. The aim is to apply brainstorming and to find new ideas. Ideas will be passed to create action plans. Action plans will propose improvements to the defined problem. The author defines the problem of decline in the sales team campaign lines of GE Money. Bachelor thesis consists of seven chapters. From the beginning of the work and objectives, which are described the methods and introduction to the issue. Theoretical part describes the steps resolve the problem, creativity methods and techniques, brainstorming and basic characteristics team and skills manager. Another section contains a description of the company and campaign lines. Furthermore, the practical part of using methods to keep pace with the steps solve of problem. In this part generate new solutions by the help of brainstorming and selected group. New proposals will be entered into the diagram the causes and consequences. Based on the method of allocating the 10 points of the proposals selected only the most serious, with impact on the result of the decline in sales. The sixth part will evaluate ideas and develop them according to action plans for the team campaign lines. The last chapter will end.en
dc.format.extent616223 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBrainstormingcs
dc.subjectKreativitacs
dc.subjectRozhodovánícs
dc.subjectŘešení problémů v týmucs
dc.subjectBrainstormingen
dc.subjectCreativityen
dc.subjectDecisionen
dc.subjectProblem-solving teamen
dc.titleAplikace manažerských metod ve vedení týmucs
dc.title.alternativeApplication of Managerial Methods in Team Leadingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKulová, Petraen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOB111_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam