Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorGajdušek, Jiříen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:12:25Z
dc.date.available2010-09-29T15:12:25Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80622
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem hodnocení marketingové strategie města, na případové studii města Jeseník. Nejprve byla provedena charakteristika města pro přehlednost o místě. V kapitole je rozepsáno o historii obce, demografii, trhu práce, hospodářství, občanské vybavenosti, technické infrastruktuře, životním prostředí a cestovném ruchu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingu, dále navazuje popsání marketingu služeb, marketingového mixu služeb. Následně je podrobněji objasněn teritoriální marketing (marketing měst a regionů), jeho typologie, fáze a popis základních komponentů. Cílem tohoto výzkumu bylo provést analýzu fungování marketingových aktivit města, na případové studii města Jeseník a nalézt možnosti změny a rozvoje marketingu v konkrétním městě formou zefektivnění marketingového řízení. Analýza marketingové strategie byla zpracována pomocí analýzy dokumentů a statistické analýzy dotazníkového šetření. Výzkum byl proveden na obyvatelích města Jeseník. Z analýzy byl zpracován soubor opatření, které mohou zlepšit marketing města ve prospěch jeho rozvoje.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to refer to evaluation of marketing strategy of the city Jeseník. At first there is some characteristics of the city for lucidity of the place. This chapter refers to history of the city, demographic data, labour market, economy, civic amenities, technical infrastructure, environment and tourism. In theoretical part there is an explanation of basic terms of marketing, marketing services and marketing mix and there is also explanation of territorial marketing (marketing of the cities and regions), its typology, periods and description of basic components. The aim of the research is to analyze function of marketing strategy in Jeseník and to find some possibilities for change and development through better efficiency of marketing management. The analysis of marketing strategy is compiled by analysis of documents and survey. The survey is proved with inhabitants of Jeseník. The collection of measures has been compiled for improvement of marketing of the city which can help to develop the city.en
dc.format.extent3429856 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjectřízení měst a obcícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectteritorial marketingen
dc.subjectcity managementen
dc.titleAnalýza marketingové strategie městacs
dc.title.alternativeAnalysis of Municipal Marketing Strategyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAJ115_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam