Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Radeken
dc.contributor.authorHavlásek, Lukášen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:12:31Z
dc.date.available2010-09-29T15:12:31Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80624
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce nese název Návrh zvýšení efektivity webové prezentace firmy MINOS-IMS byla zpracována na katedře Systémového inženýrství Ekonomické fakulty Vysoké školy Báňské – Technické univerzity Ostrava.. Cílem této práce je navrhnout způsoby, jak dosáhnout větší konkurenceschopnosti stránek. Většina návštěvníků přichází na firemní internetové stránky prostřednictvím vyhledávačů, kde platí, že weby, které se uživatelům zobrazí na prvních místech, bývají takénejnavštěvovanější. Obsahem teoretické části je popis metod tzv. optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO (Search Engine Optimization). Toto téma doplňuji také metodikou SEM (Search Engine Marketing), která nabízí možnost placených umístění ve vyhledávačích. V analytické části jsou analyzovány nynější stránky firmy a vytyčeny základní nedostatky z hlediska optimalizace pro vyhledávače. Praktická část práce je zaměřena na analýzu a následně návrh konkrétních opatření pro zvýšení efektivity webu menší bezpečnostní agentury MINOS-IMS, s.r.o.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis on Design of Web Presentation Efectivity Raise for MINOS-IMS Copany was prepared at the Department of Systéme Engineering Fakulty of Economics, VŠB – Technical University of Ostrava. The aim of this work is to propose ways to achieve better competitiveness of sites. Most visitors come to the company's website through search engine, where applies that the sites which users see in the first place, are more visited. In the theoretical part is a description of the techniques called SEO or (Search Engine Optimization). This theme is also supplemented by the methodology of SEM (Search Engine Marketing), which offers paid placements in search engines. The analytical part of the work is analysis of the current site and specifikation of basics mistakes in optimization. The practical part is focused on analysis and design of concrete steps to increase efektivity of smaller site of security agency Minos-IMS, Ltd.en
dc.format.extent4148242 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSEMcs
dc.subjectzvýšení efektivity webové prezentacecs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecs
dc.subjectSEMen
dc.subjectWeb Presentation Efectivity Raiseen
dc.subjectsearch engine optimizationen
dc.subjectSEOen
dc.titleNávrh zvýšení efektivity webové prezentace firmy MINOS - IMScs
dc.title.alternativeDesign of Web Presentation Efectivity Raise for MINOS - IMS Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRudovský, Janen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvíen
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAV335_EKF_B6209_6209R025_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam