Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janaen
dc.contributor.authorKarpfová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:13:35Z
dc.date.available2010-09-29T15:13:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80644
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV bakalářské práci se zabývám analýzou postojů ke značce kosmetiky. Kapitola charakteristika společnosti je zaměřena na představení Avon Cosmetics s.r.o. V teoretické části se věnuji charakteristice zákazníka, modelu spotřebního chování, faktorům ovlivňujícím spotřebitelovo chování, rozhodovacímu procesu a pojmu značka. Na základě dotazování byl proveden marketingový výzkum, který zachycuje postoje zákazníků ke kosmetické značce. Cílem je upozornit na slabá místa a sestavit možné návrhy a doporučení pro společnost.cs
dc.description.abstractThe research deals with the analysis of attitudes to the brand of cosmetics. Description of the chapter focuses on the performance of Avon Cosmetics Ltd. The theoretical part deals with the characteristics of the customer, the model of consumer behavior, factors affecting the consumer behavior, decision-making process and the concept of brand. A marketing research was conducted on the basis of a questionnaire which captures customers' attitudes to cosmetic brand. The aim is to highlight the weaknesses and draw up suggestions and recommendations for the company.en
dc.format.extent554854 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazník – Spotřebitel - Spotřebitelské chování - Avon – Postoje – Značkacs
dc.subjectCustomer - Consumer - Consumer behavior - Avon - Attitudes – Branden
dc.titleAnalýza postojů ke značce kosmetikycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Attitudes towards a Cosmetic Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAR261_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam