Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorHřivnacký, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:15:19Z
dc.date.available2010-09-29T15:15:19Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80676
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé práce byla analýza image loga města Ostrava. V teoretické části jsem se zaměřil na tvorbu loga. V praktické části jsem dospěl k závěru, že nové logo Ostravy má velmi dobré funkční vlastnosti, hůře si však vede ve vlastnostech vzhledovýchcs
dc.description.abstractThe aim of this work was to analyze the image of the logo of the city of Ostrava. In the theoretical part, I focused on the development of a logo. In the practical part I have concluded that the new logo of Ostrava has very good functional properties, but leads to worse performance in visual.en
dc.format.extent1806789 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza image loga městacs
dc.subjectTvorba logacs
dc.subjectLogo městacs
dc.subjectThe Analysis of Municipal Logotype Imageen
dc.subjectLogotype creationen
dc.subjectCity logotypeen
dc.titleAnalýza image loga městacs
dc.title.alternativeThe Analysis of Municipal Logotype Imageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romanen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRI061_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam