Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorDiehelová, Andreaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:16:27Z
dc.date.available2010-09-29T15:16:27Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80697
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce má za úkol, prostřednictvím teoretických a praktických znalostí, analyzovat postoje zákazníků na trhu s dezinfekčními přípravky na ruce. První část práce je zaměřena na charakteristiku společnosti Bochemie a.s., především na historii společnosti, výrobní program, zkoumaný produkt PROSAVON a trh s dezinfekčními přípravky na ruce. Ve druhé části je vymezena obecná teorie analýzy postojů zákazníků a třetí část je věnována metodice výzkumu. V další části jsou uvedeny analýzy postojů zákazníků, a to znalost pojmu dezinfekční přípravek, postoje k nákupu a používání těchto přípravků na ruce. Na základě analýz jsou v další části této práce navržena doporučení, týkající se cílové skupiny, označení a formy produktu, ceny, velikosti balení a marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis work analyses behaviour of customers on the market with hand disinfection through theoretical and practical knowledge. First part of this work is aimed at characterising of Bochemie a.s. company, its history and production, examination of product PROSAVON and researching of the market with hand disinfection. Second part contains theory of analyses of customers’ behaviour and the third part is aimed at research procedure. Next part analyses customers’ behaviour – their knowledge of disinfection products, their attitude to buy them and to use them. Result of this work according to used analyses are recommendations about target group, packaging and labelling of the product, its price, size and its marketing communication.en
dc.format.extent459328 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDesinfekční přípravkycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectgelcs
dc.subjectmýdlocs
dc.subjectHandwashing produstsen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketen
dc.subjectgelen
dc.subjectsoapen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků na trhu s desinfekčními přípravky na rucecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Customer Attitudes on the Handwashing Products Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDIE007_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam