Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorTuhovčáková, Olgaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:16:45Z
dc.date.available2010-09-29T15:16:45Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80703
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zaměření se na postavení agroturistiky v cestovním ruchu a zjištění, zda se v ČR nachází farmy, které nabízí tyto agroturistické služby. V práci byl použit sekundární výzkum, na jehož základě je popsána stávající situace agroturistiky v ČR. Byl vytvořen návrh komunikační kampaně, pomocí kterého bude dosaženo úspěšné propagace agroturistické činnosti.cs
dc.description.abstractThis work focuses on the status of an agricultural tourism and determines whether farms, offering the services in agro tourism, occur in the Czech Republic. A description of a current situation of the agro tourism in the country is based on a secondary research used in this work. A communication campaigns project according to which the successful promotion of the agro touristic activity will be achieved was created as a goal of the work.en
dc.format.extent3570145 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectvnější prostředícs
dc.subjectvnitřní prostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectinternal environmenten
dc.subjectmacro environmenten
dc.subjectmicroenvironmenten
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectmarketing environmenten
dc.titleHodnocení postavení agroturistiky na trhu cestovního trhucs
dc.title.alternativeThe Assessment of Agritourism Position on the Tourist Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janaen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTUH013_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam