Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorPawlasová, Pavlínaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:16:57Z
dc.date.available2010-09-29T15:16:57Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80707
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce je „Analýza konkurence jazykové školy“. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nejvýznamnější konkurenty na trhu jazykových škol a provést analýzu konkurence. Pro tento výzkum bude použita metoda fiktivního nákupu. V první kapitole popisuji teoretická východiska analýzy konkurence, ale také co je konkurence všeobecně, jaké jsou vlastnosti služeb v návaznosti na marketingový mix služeb a blíže popisuji použitou metody mystery shopping. V následujících kapitolách se věnuji přiblížení situace na trhu jazykových škol, provedení mystery shoppingu a vyhodnocení výsledků. V poslední části bakalářské práce definuji návrhy a doporučení, které vyplývají z provedené analýzy konkurence, a které mají sloužit ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy.cs
dc.description.abstractThe topic of my thesis is „The Competitive Analysis of the Language School“. The aim of this thesis is characterizing the most considerable competitors in language schools market and realizing analysis of competition. Method which is called mystery shopping will be used during the research. I describe theoretical data of competitive analysis, but of course what is competition generally, what are characteristics of services and how they influence marketing mix of services and more about mystery shopping in the first chapter. I put near the situation in language schools market, realization of mystery shopping and evaluation of the results in the following chapters. I define suggestions and recommendations which follow from the conclusions of competitive analysis and which should improve the competitive strength of the company in the last part of the thesis.en
dc.format.extent1772546 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectfiktivní poptávkacs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectfictional demanden
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence jazykové školycs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of the Language Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAW031_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam