Show simple item record

dc.contributor.advisorGodický, Pavelen
dc.contributor.authorStanovská, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:18:50Z
dc.date.available2010-09-29T15:18:50Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80743
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce pojednává o reklamě ve dvou aktuálně největších elektronických komunikačních médiích – Internet a televizní vysílání. Rozebírá historický vývoj reklamy, včetně vývoje veřejnoprávních a soukromoprávních předpisů, analyzuje charakteristiky Internetu a jeho uživatelů, formy internetové reklamy, strukturu internetového reklamního trhu a nezapomíná na problematiku televizního vysílání, kde řeší druhy televizního vysílání a státní orgán, který na činnosti týkající se televizního vysílání dohlíží. Je zde věnována také pozornost regulování reklamy jak ze strany státu (využitím komparace veřejnoprávních předpisů, konkrétně zákona o regulaci reklamy a zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání), tak ze strany samoregulačních orgánů. Cílem práce je zjištění, zda z hlediska právního regulování reklamy je svobodnějším médiem Internet nebo televizní vysílání.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the advertising in two currently the biggest electronic mass media – the Internet and TV broadcasting. The one speaks about the historical evolution of the advertising, including the evolution of public-law regulations and personal-law regulations, analyses characteristics of the Internet and its users, forms of Internet advertising, the structure of the Internet advertising market and doesn’t forget about TV broadcasting problems, here solves types of the TV broadcasting and the public authority, who supervises activities related to the TV broadcasting. The one pays attention to regulation of the advertising through the state (on the basis the comparison of public-law regulations, concretely the comparison of the law of the the regulation of the advertising and the law of the carry on the radio and TV broadcasting), and through organs of the self-regulation. The thesis wants to find out if the Internet or TV broadcasting is freer medium in terms of law regulations of the advertising.en
dc.format.extent468283 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectInternetcs
dc.subjecttevizní vysílánícs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectInterneten
dc.subjectTV broadcastingen
dc.subjectregulation of the advertisingen
dc.titleReklama na Internetu a v televizním vysílánícs
dc.title.alternativeAdvertising on the Internet and TV Broadcastingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUlmann, Jiříen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právaen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA713_EKF_B6208_6208R011_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record