Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janaen
dc.contributor.authorKlanicová, Michaelaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:18:53Z
dc.date.available2010-09-29T15:18:53Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80744
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy“ je zjistit, jaké chování zákazníci projevují. Analyzovat jejich spotřebitelské a nákupní chování, preference a potřeby. Dále je práce zaměřena na postoje spotřebitelů kávy ke značce Douwe Egberts. Teoretická část je orientována na poznatky týkající se charakteristiky zákazníka a jeho chování. Zahrnuje faktory, které jej ovlivňují, proces rozhodování a spokojenost zákazníků. Praktická část je zaměřena na samotný marketingový výzkum sloužící ke zmapování spotřebitelského chování. Cílem je odhalit slabá místa a navrhnout možná řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení povědomí o kávě Douwe Egberts a následně vyššímu objemu odbytu společnostics
dc.description.abstractThe objective of this Bachelor work is „Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Market“ to find out customer’s reaction,to analyse their purchasing behavior, preferences and needs. For the research I used consumer behavior towards brand Douwe Egberts. Theoretical part of the work is devoted to characteristics of the consumer which include the process of decision making and satisfaction of the customer. The Practical part contains marketing research itself to map consumer’s behavior. The goal is to disclose weak points, Propose possible solutions to market the brand and to increase the sales.en
dc.format.extent649214 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování – nákupní chování – analýza – zákazník – spotřebitel – káva – výzkum – rozhodování spotřebitelecs
dc.subjectConsumer – behavior – buying – behavior – analysis – customer – consumer – coffee – research – decision making of the consumeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu kávycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLA159_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam