Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSigmund, Roberten
dc.contributor.authorPořická, Magdaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:19:20Z
dc.date.available2010-09-29T15:19:20Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80752
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPOŘICKÁ, Magda. Propagace služeb konkrétního podniku. VŠB – Technická univerzita Ostrava, 2010. EF. Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Robert Sigmund. Bakalářská práce vypracovaná na téma „Propagace služeb konkrétního podniku“ je zaměřená na propagační mix podniku poskytujícího ubytovací služby. Cílem této práce bylo zhodnocení současného a navržení nového propagačního mixu BEČVA VILLA RESORT zaměřeného na širokou veřejnost. Pro zhodnocení bylo použito dotazníkové šetření. V první části jsou popsány služby a jejich charakteristiky a také je objasněn pojem propagace a marketingová komunikace. Druhá část práce se věnuje propagaci služeb konkrétního podniku, a to BEČVA VILLA RESORT. V této části je charakterizován současný stav propagace daného podniku a jsou vytvořeny otázky pro dotazníkové šetření. Výsledky šetření jsou rovněž součástí této kapitoly. Ve třetí části práce jsou zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, a také je zde zhodnocen stávají propagační mix podniku. Pro efektivnější propagaci bylo navrženo nové řešení – nový propagační mix, který může pomoci k lepšímu zviditelnění se ubytovacího zařízení i vyšší návštěvnosti klientů.cs
dc.description.abstractPORICKA, Magda. Promotion of Specific Company´s services. VSB – Technical University of Ostrava, 2010. EF. Leader of the bachelor thesis: Mgr. Robert Sigmund. The bachelor thesis „Promotion of specific company's services“ intents on the promotional mix of company which offers accommodation services. The objective of this thesis is the appreciation of the present marketing mix of BEČVA VILLA RESORT and proposing a motion of the new one. The whole thesis is focused on the general public. A questionnaire investigation was used for the appreciation. In the first part the services and their characteristics are described, also terms promotion and marketing communication are discoverd. The second part intents on promotion of specific company´s services – BEČVA VILLA RESORT. In this part the present sort of the company´s promotion is characterized and the questions for the questionnaire are created. The results of investigation are also in this part. In the third part the results of investigation and the present sort of the company´s marketing mix are evaluated. For more effective promotion the new solution – the new promotional mix, was suggested. This may help company in better visibility and higher customer´s visit rate.en
dc.format.extent1529715 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační programycs
dc.subjectpropagační mixcs
dc.subjectubytovací zařízenícs
dc.subjectServiceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunications programsen
dc.subjectpromotional mixen
dc.subjectaccommodation facilitiesen
dc.titlePropagace služeb konkrétního podnikucs
dc.title.alternativePromotion of Specific Company's Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerendová, Evaen
dc.date.accepted2010-06-14en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOR064_EKF_B6208_6208R020_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam