Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorMichenková, Monikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:19:50Z
dc.date.available2010-09-29T15:19:50Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80762
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé práce je analyzovat návštěvnost internetové prezentace společnosti v rámci efektivního řízení internetových kampaní. Měřením návštěvnosti prezentace je zjišťována efektivnost vynaložených finančních prostředků do internetových kampaní společnosti za rok 2009 a první čtvrtletí roku 2010. Návštěvnost je měřena pomocí nástroje Gogole Analytics, který provádí analýzy webových stránek a prezentací. Na základě zjištění je společnosti navržen vhodný postup při dalších marketingových aktivitách a finančním řízení internetových kampaní.cs
dc.description.abstractThe aim of my study is to analyze company web presentation traffic as a part of the online campaign effective management. The traffic monitoring evaluates the efficiency of the funds spent in online campaigns in 2009 and first quarter of 2010. The traffic is monitored with Google Analytics, which analyzes the web site traffic. There is a suitable approach proposed to the company for future marketing activities and cost management of online campaigns based on the findings and results of this study.en
dc.format.extent1587122 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření návštěvnostics
dc.subjectinternetová prezentacecs
dc.subjectoptimalizace ve vyhledávačíchcs
dc.subjectklíčová slovacs
dc.subjecttraffic measurementen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectsearch engine optimalizationen
dc.subjectkeywordsen
dc.titleMěření návštěvnosti internetové prezentacecs
dc.title.alternativeInternet Website Traffic Measurementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO222_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam