Show simple item record

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandaen
dc.contributor.authorMlýnková, Alenaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:19:57Z
dc.date.available2010-09-29T15:19:57Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80764
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je Marketing vybrané obce. Cílem práce je zpracování marketingové strategie pro obec Komárov a analyzování spokojenosti lidí v obci pomocí marketingového výzkumu. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány obecné pojmy z marketingu měst a obcí. Praktická část se zabývá popisem obce Komárov, analýzou marketingového prostředí obce a analýzou marketingového mixu. Dále je použita analýza SWOT a analýza spokojenosti občanů v obci. V závěrečné části jsou obsaženy návrhy a doporučení, které by měly sloužit obecnímu úřadu k lepšímu a efektivnějšímu rozvoji obce.cs
dc.description.abstractThe topic of my thesis is Marketing selected municipalities. The aim of this work is the processing of marketing strategies for community Komarov and analyze the satisfaction of people in the community through marketing research. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical parts are characterized by the general concepts of marketing towns and villages. The practical part describes the village Komarov, analysis of marketing environment and community analysis of the marketing mix. It is also used in the SWOT analysis and analysis being of citizens in the community. The final chapter contains suggestions and recommendations that should serve the municipal office for the better and more effective community development.en
dc.format.extent641687 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing měst a obcícs
dc.subjectobeccs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketing of towns and villagesen
dc.subjectvillageen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectformen
dc.titleMarketing vybrané obcecs
dc.title.alternativeMarketing of the Chosen Communityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJanečková, Vladimíraen
dc.date.accepted2010-06-17en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMLY052_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record