Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošíková, Ivanaen
dc.contributor.authorMahdalíček, Jiříen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:20:56Z
dc.date.available2010-09-29T15:20:56Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80783
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractAbstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou tržní struktury hotelnictví České republiky, tedy odvětvím, jenž profituje z cestovního ruchu. Teoretická část obecně popisuje typy tržních struktur a jejich vlastnosti a zabývá se subjekty, které tuto tržní strukturu tvoří. Dále popisuje jak makroekonomické, tak mikroekonomické faktory, které hotelovou strukturu ovlivňují a rozebírá možnosti provozování hotelových zařízení. Praktická část je zaměřena na analýzu subjektů provozujících hotelové služby a analýzu vlastností tržní struktury hotelnictví tak, aby bylo možné v konečném výsledku určit její typ. Tato práce čtenáři poskytuje jasný a ucelený pohled na vývoj, kterým si hotelnictví prochází a s ohledem na pokles poptávky po hotelových službách popisuje opatření, jež zvyšují konkurenceschopnost podniků v tomto odvětví. Velká část je věnována integračnímu procesu v rámci mezinárodních hotelových skupin, které postupně zaplňují stále větší místo na trhu. Zkoumání je dále zaměřeno na poptávku po hotelových službách a na aspekty, které ji ovlivňují. Praktická část také popisuje segmenty hotelových zákazníků a nastiňuje marketingové možnosti v hotelnictví. Tato práce by měla obohatit o cenné informace jak hoteliéra, tak jakéhokoliv čtenáře, který má zájem dozvědět se více o podnicích, jejichž služby možná právě on o dovolené využívá.cs
dc.description.abstractResumé The bachelor thesis deals with analysis of market structure hotel Czech Republic, therefore segment, which benefits from tourism. The theoretical chapter describes the general types of market structures and their properties and deals with subjects of this market structure. There are described the macroeconomic and microeconomic factors that affects the structure of the hotels and analyzed the operation of hotel facilities in the theoretic part of the thesis. The practical part focuses on the analysis of subjects engaged in hotel services and an analysis of market structure characteristics of lodging industry, so that it can ultimately determine its type. This thesis gives to readers a clear and comprehensive view of the development, which the hotel is undergoing. The author describes instruments that can increase the competitiveness of companies in this sector considering the decline in demand for hotel services. A large part is devoted to the integration process within the international hotel groups, which gradually fills a growing market place. The research is focused on the demand for hotel services and the aspects that affect it. The practical part describes the hotel's customer segments, and outlines the marketing opportunities in the hotel. This work thesis should enriche by valuable information both the hotel owners, and any reader who is interested in learning more about the companies, whose services he might just use on a vacation.en
dc.format.extent1687380 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttržní strukturacs
dc.subjecthotelnictvícs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectintegrační procescs
dc.subjectmarket struktureen
dc.subjecthotelsen
dc.subjectCzech republicen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectintegration processen
dc.titleAnalýza tržní struktury cestovního ruchu - hotelnictví v ČRcs
dc.title.alternativeAnalysis of Market Structure of Tourism - Hotels in the CRen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlennerová, Vandaen
dc.date.accepted2010-06-17en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAH032_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam