Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerná, Milenaen
dc.contributor.authorČernoch, Václaven
dc.date.accessioned2010-09-29T15:21:27Z
dc.date.available2010-09-29T15:21:27Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80793
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV mojí bakalářské práce jsem se zaměřil na marketing basketbalového klubu NH Ostrava. Vzhledem k tomu, že za klub sám hraji, zvolil jsem pro marketingový výzkum metody pozorování a volný rozhovor s manažerem klubu. Moje práce je rozdělena na tři části. První je teoretická část, kde jsem popisoval marketing, marketingový mix a výzkumné metody. V druhé části jsem využil teoretické poznatky v praxi, kde jsem popisoval marketingovou strategii NH Ostrava s pomocí marketingového mixu. Ve třetí, poslední části jsem popsal finanční zajištění dvou vybraných marketingových akcí klubu. Snažil jsem se také najít chyby v marketingu klubu a navrhnout případná zlepšení.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I focused on the marketing of the basketball club of NH Ostrava. With regard to my playing in this club, I opted for a marketing research methods of observation and interview with the manager of the club. My work is divided into three parts. The first is a theoretical part where I described marketing, marketing mix and research methods. In the second part, I used theoretical knowledge in practice, where I described the marketing strategy of NH Ostrava with the marketing mix. In the third, the last part, I described the financial backing of two selected marketing events of the club. I tried to find errors in marketing of the club and suggest possible improvements.en
dc.format44, [21] l. : il.cs
dc.format.extent2061785 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectbasketbalcs
dc.subjectstreetballcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectnh ostravacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectbasketballen
dc.subjectstreetballen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectnh ostravaen
dc.titleMarketing basketbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing of a Basketball Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKudela, Ladislaven
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER589_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam