Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorLasáková, Nikolaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:21:40Z
dc.date.available2010-09-29T15:21:40Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80797
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce byla analýza merchandisingu čaje značky Pickwick v maloobchodních jednotkách. Výzkum probíhal prostřednictvím kvalitativní analýzy. Primární data byla shromažďována metodou pozorování. Zjištěné výsledky této práce lze využít pro zdokonalení prezentace výrobků, upoutání pozornosti, systému umístění a uložení, materiálů P. O. S. komunikace, apod.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was to merchandising analysis of the Pickwick tea brand in the retail outlets. The research was performed by using qualitative analysis. The primary data was collected by a method of observing. The results found in the thesis can be used for implementing the presentation of the product, for drawing attention, implementing the system of placement and storage, materials P. O. S . communication, etc.en
dc.format.extent635695 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandisingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectTotal Shopscore indexcs
dc.subjectIndex přítomnostics
dc.subjectIndex pozicecs
dc.subjectIndex prezentace.cs
dc.subjectMerchandisingen
dc.subjectretail outletsen
dc.subjectobservationen
dc.subjectTotal Shopscore indexen
dc.subjectInventory indexen
dc.subjectPosition indexen
dc.subjectPresentation index.en
dc.titleAnalýza merchandisingu čaje v maloobchoděcs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis of Tea in the Retail Outletsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAS106_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam