Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorTomanová, Martinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:22:23Z
dc.date.available2010-09-29T15:22:23Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80811
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářské práce „Analýza možnosti vstupu firmy na zahraniční trh“ se zabývá strategickou marketingovou analýzou a přibližuje, jak její výsledky použít do marketingové strategie firmy, která bude vstupovat na nový trh. První část práce - teoretická - zahrnuje obecné informace o mezinárodním marketingu a zahraničním trhu. Druhá část práce - praktická - pomocí analýz zhodnotí situaci firmy NAR marketing s.r.o. a situaci na potenciálním trhu v Polsku. Výstupem praktické části je doporučení firmě, jakou formou má vstoupit na polský trh.cs
dc.description.abstractUndergraduate thesis: „Analysis of Company Entry on the Foreign Market“ is engaged in strategic marketing analysis and show how the results apply to the marketing strategy firm, which will enter a new market. The first part - theoretical - includes general information on international marketing and foreign market. The second part - and practical - through analysis to assess the situation NAR Marketing Company Ltd. situation and the potential market in Poland. Output is of practical business advice, how to enter the Polish market.en
dc.format.extent1715023 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMezinárodní marketingcs
dc.subjectvstup na nový trhcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectSTEP analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních sil.cs
dc.subjectInternational Marketingen
dc.subjectan entry into a new marketen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectSTEP analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter's five forces model.en
dc.titleAnalýza možnosti vstupu firmy na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeAnalysis of Company Entry on the Foreign Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanaen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM585_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record