Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIlčíková, Ingriden
dc.contributor.authorKotačka, Ondřejen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:22:38Z
dc.date.available2010-09-29T15:22:38Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80816
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zpracováním tématu zadaného Slováckým muzeem v Uherském Hradišti. Cílem práce je dát odpovědi na otázky týkající se chodu muzea, zlepšení jeho propagace, zpestření nabídky připravovaných výstav nebo získání názorů veřejnosti k fungování této instituce. Teoretické části práce jsou věnovány kapitoly 2 – 4, kde je podrobněji rozepsána metodika zpracování a cíl práce, teoretický vstup do problematiky a popsán marketingový průzkum. Odborná praktická část je rozepsána a graficky znázorněna v kapitole páté. Zde se nachází i doporučení, která jsem z výsledků vyplněných dotazníků navrhl. Marketingový průzkum pomocí dotazníků probíhal v časovém rozmezí let 2009 - 2010. Možnost vyplnit jej, měli jak návštěvníci Slováckého muzea, tak i osoby, které muzeum příliš často nenavštěvují, ale zajímají se o jeho činnost.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with elaboration of topic which had been ordered by Slovacke Museum in Uherske Hradiste. The aim of this work is giving some answers related to going to the museum, improvement its propagation, diversification of upcoming presentations or getting public opinions to help to run well this institution. Theoretical part of the work are includes chapters 2 – 4, where is the methodology of elaboration written in detail and point of this work, theoretical entrance to problems and description of a marketing research. Technical park is written and graphically visible in chapter five. There are recommendations in this part, which I proposed by filled questionnaire. The marketing research by questionnaire was proceeded in the years 2009 – 2010. A chance to fill it in was given to the visitors of Slovacke Museum and people who do not visit this Museum so often but are interested in its work.en
dc.format.extent1216763 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlovácké muzeumcs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectUherské Hradištěcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSlovacke Museumen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectUherske Hradisteen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleMarketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradištics
dc.title.alternativeMarketing Research on Events for the Public Organized by Slovacke Museum in Uherske Hradisteen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBuršová, Janaen
dc.date.accepted2010-09-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOT305_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam