Show simple item record

dc.contributor.advisorKyzeková, Janaen
dc.contributor.authorŠichor, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:24:20Z
dc.date.available2010-09-29T15:24:20Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80849
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami autosalonu. Kapitola charakteristika společnosti se zaměřuje na představení společnosti a také na prostředí, ve kterém se daná společnost vyskytuje. V teoretické kapitole jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se především zákazníků a měření jejich spokojenosti s poskytovanými službami. V samotném výzkumu, který byl prováděn osobní formou na základě dotazníků, jsou zachyceny názory zákazníků s poskytovanými službami. Na základě vyhodnocení tohoto dotazníku, byly v závěru sestaveny návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction with the services provided by showroom. The chapture "Company characteristics" is focused on the company performance and also includes the environment the company occurs. The theoretical chapture summarizes basic facts concerning first of all the customers and measurement their satisfaction with provided services. The actual research was based on questionnaries and carried out personally. In the question forms there are captured opinions of customers on the services provided. According to the evaluation based on this questionnaire were finally arranged proposals and recommendations leading to customer satisfaction advancement.en
dc.format.extent4031011 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectautosaloncs
dc.subjectautoserviscs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectindex spokojenostics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectcar salesroomen
dc.subjectservice stationen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectsatisfaction indexen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami autosalonucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Services of Car Salesroomen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIC024_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record