Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušková, Annaen
dc.contributor.authorHoudek, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:24:54Z
dc.date.available2010-09-29T15:24:54Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80860
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractAbstrakt Cílem této bakalářské práce s názvem „Průzkum spokojenosti zaměstnanců s komunikací v organizaci“ bylo vyhodnotit komunikaci ve vybrané organizaci. V teoretické části této práce jsem se zaměřil na popis sociální a vnitrofiremní komunikace. Data potřebná k analýze vnitrofiremní komunikace byla získána pomocí jedné z metod sociologického průzkumu, dotazníkem. Tyto dotazníky jsem předal vedoucímu a ten je rozdal přímo svým podřízeným. Z výsledků průzkumu a na základě poznatků získaných prostřednictvím teoretické části jsem stanovil bariéry komunikace. Podle těchto dat jsem vytvořil analýzu a navrhl opatření pro zlepšení efektivity komunikace ve vybraném úseku organizace. Jedním z navržených opatření je zavedení anonymní schránky pro informování vedoucího o problémech na pracovišti a návrzích na zlepšení. Vedoucí by se také více měl zaměřit na projevy chvály a uznání pro své podřízené.cs
dc.description.abstractAbstrakt The aim of this thesis titled "Research of employee satisfaction with communication in an organization" was to evaluate communication in a selected organization. In the theoretical part of this work, I focused on describing the social and internal communication. Data needed for internal communication analysis has been obtained by using one of the methods of sociological surveys - questionnaire. These questionnaires were given to the manager and distributed to the subordinates. I have established the communication barrier from the results of the survey and the knowledge gained through the theoretical part. According to these data, I created an analysis and suggested a precautions for improving the effectiveness of communication in a selected section of this organization. One of the proposed measure is the introduction of anonymous mailbox to inform the leading about problems and proposals for improvement. Leader should also be more focused on the expressions of praise and recognition for his subordinates.en
dc.format.extent487249 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsociální komunikacecs
dc.subjectvnitrofiremní komunikacecs
dc.subjectsociologický průzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectsocial communicationen
dc.subjectinternal communicationen
dc.subjectsociological surveysen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titlePrůzkum spokojenosti zaměstnanců s komunikací v organizacics
dc.title.alternativeResearch of Employee Satisfaction with Communication in an Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBěták, Ivoen
dc.date.accepted2010-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOU048_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam