Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorŠkopcová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:26:35Z
dc.date.available2010-09-29T15:26:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80893
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo vypracování doporučení pro společnost, která působí na trhu internetových aplikací. Jedná se o aplikace, které jsou využívány zejména pro zdokonalení webových prezentací, podporu prodeje či pro zlepšení komunikace vně i uvnitř firmy. Doporučení byla vypracována na základě analýzy konkurence, která byla provedena pomocí tzv. utajeného nákupu (v originále Mystery Shopping). Data byla získána prostřednictvím poptávky umístěné na největším českém internetovém poptávkovém portálu. Na základě zaslaných nabídek byla vytvořena analýza strategických skupin a následná doporučení. Společnost, pro kterou byla analýza zpracována, se nachází na konci inkubačního programu podporovaného Evropskou unií a Jihomoravským krajem. Od září 2010 se bude muset naplno postavit na vlastní nohy a přestat využívat veškerých výhod programu. Vypracovaná analýza konkurence a doporučení mohou být pro tuto společnost velmi přínosná.cs
dc.description.abstractThe purpose of this Bachelor work was to collect recommendations for the company, which operates on the internet application market. There are applications, which are used mainly for improving web presentations, sale support or for upgrading communication in and outside of the company. The references were completed on a competition analysis, which was effected by the "Mystery Shopping". The data was obtained by request, which is located on the largest Czech internet demand portal. The analysis of the strategic categories and the following recommendation were completed with the dispatched offers. The company, which this analysis was completed for, is situated at the end of incubational program. This incubational program is supported by the European Union and South Moravian region. After September 2010, the company will have to discontinue using all the program benefits. This completed analysis of competition and recommendations can be very beneficial for this company.en
dc.format.extent442684 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectInternetová stránkacs
dc.subjectInternetová aplikacecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectInterneten
dc.subjectInternet Marketingen
dc.subjectWeb Siteen
dc.subjectInternet Applicationen
dc.subjectCompetitionen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu internetových aplikacícs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis on the Market of Internet Applicationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKO202_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam